mandag 4. mars 2013

Shoppingtur

I dag fant jeg ut at tida var inne for å komme meg ut døra igjen. Har ikke vært ute på en uke, og siden kvalmen og halsbrannen har vært nogenlunde grei å ha med å gjøre i helgen, så tok jeg sjansen og ble med mamma en tur på shopping. Problemer med mamma og shopping er at jeg bruker alt for mye penger, finner alltid noe fint å kjøpe, og pengene flyr. Og i dag var ingen unntak. Eneste er at når jeg og mamma er sammen sånn, så forsvinner tida så ufattelig fort. Vi kikket ikke på klokka før vi satte oss i bilen igjen, og da var det akkurat tida av veien for at jeg skulle rekke å kjøre henne hjem og hente Lars på jobb. Flaks med andre ord.

Vi dro ikke langt da, vi reiste bare en tur opp på Liertoppen. Mamma ville en tur innom Hansen og Dysvik for å se på gardiner, men den som kom hjem med et fag gardiner var meg og ikke henne. Kommer bilde av de når jeg får hengt de opp litt senere. Foreløpig er jeg fornøyd med de jeg har oppe. Jeg klarte også det store underet å dra med meg litt godis hjem fra Nille, men jeg fant jo drops med sjokoladefyll uten melk, så da måtte jeg jo bare ha med meg. Og ikke minst et par sko. Falt pladask for et par sko på Skopunkten der oppe. Og de var gode å ha på beina og, så da var jeg strålende fornøyd.

Nå om dagen er jeg skikkelig matvrak, sulten hele tida og rekker omtrent ikke å spise ferdig et måltid før jeg tenker på det neste. Er drittlei brød da, så lei at jeg nesten brekker meg bare ved tanken på det. Men middager i ymse former og fasonger går ned på høykant. Lars spøker med at han bare får 1/4 av maten jeg lager om dagen hehe. Men det er jo fordi jeg lager store porsjoner, så jeg varmer opp til kvelds og gjerne lunsj dagen etterpå også, mens han spiser annet til de måltidene. I dag var det grønnsakssuppe med pølser som stod på menyen, og jeg klarte som vanlig å forspise meg. Flink som jeg er :P



2 kommentarer:

  1. hei :-)

    det er da godt att du har fått matlysten igjen, nam nam det er mye godt å spise :-)
    åå så herlig å ha mamma-tid på shopping, deilig :-)
    lekkre sko du har kjøpt deg :-)

    SvarSlett
  2. fra hun med crohns

    SvarSlett